Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"advertising money"'
Autor:
Madalina Botan
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 12, Iss 0 (2024)
This article endeavors to delve into the recent transformation of the Romanian media landscape, aiming to offer a nuanced comprehension of the cultural and political dynamics that have influenced journalistic practices. The Romanian media environment
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ab2874855b848f892ba019fd720871e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ephron, Erwin1,2
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Jun70, Vol. 10 Issue 3, p46-47. 2p. 1 Black and White Photograph.
Autor:
Dragomir, Marius
Publikováno v:
Transitions Online. (10/20)
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=278088
Autor:
Harris, James (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Advertising. 2013, Vol. 32 Issue 1, p163-164. 2p.
Autor:
Marshall, Jim
Publikováno v:
Campaign. 12/2/2011, Issue 48, p21-21. 3/4p.
Autor:
Reekie, W. Duncan
Publikováno v:
Managerial & Decision Economics. 1980, Vol. 1 Issue 1, p48-48. 1/2p.
Publikováno v:
Marketing News. 4/12/1985, Vol. 19 Issue 8, p13-13. 1/9p.
Autor:
Chappell, Brian
Publikováno v:
Journal of the Market Research Society. 1979, Vol. 21 Issue 4, p293-294. 2p.