Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"advertising impact"'
Publikováno v:
Vestnik Volgogradskogo Gosudarstvennogo Universiteta. Seriâ 2. Âzykoznanie, Vol 22, Iss 2, Pp 122-139 (2023)
The article questions the efficiency of modern social advertising posters. The research aims to establish the reasons for the inefficiency of using precedent texts in social advertising and formulate the requirements that should be followed when usin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0891a4557a5449c283d86cb94e71db8c
Autor:
Chernenko, Maksym, Yakovlev, Anatolii
Publikováno v:
Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio H Oeconomia. LIII(3):33-41
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=851723
Autor:
A.I. Yakovlev
Publikováno v:
Vìsnik Žitomirsʹkogo Deržavnogo Tehnologìčnogo Unìversitetu: Ekonomìčnì Nauki, Vol 3, Iss 77, Pp 102-107 (2016)
The result of the business entities’ activities is associated with the development of instruments of the economic processes efficiency determination, including marketing activities. It has determined the purpose of the article. The methodological p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e567bf917d74492283843ddc0939268f
Autor:
Nowacki, Robert
Publikováno v:
Marketing i Zarządzanie / Marketing and Management. (35):181-197
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=290040
Autor:
Kozłowska, Anna
Publikováno v:
Marketing i Zarządzanie / Marketing and Management. (36):279-294
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=288120
Autor:
Nowacki, Robert
Publikováno v:
Handel Wewnętrzny / Internal Trade. 350(3):202-214
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=569449
Autor:
Lancranjan, Andrei
Publikováno v:
Marketing From Information to Decision. (5):233-242
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=170156
Autor:
Aleksieva, Mariya
Publikováno v:
Годишник на Бургаски свободен университет / Burgas Free University Annual. XXVII(1):170-179
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=560638
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.