Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"advertising engagement"'
Publikováno v:
Asia-Pacific Journal of Business Administration, 2022, Vol. 16, Issue 2, pp. 392-409.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJBA-11-2021-0569
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 2, Pp 705-724 (2024)
Short video platforms have problems with increased competition and low advertising conversion rates. Although social presence is closely related to consumer engagement, research regarding the impact of social presence on consumer engagement in short
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/908485897ddf474892cf4467404c02cc
Autor:
Rechie B. Pabelona, Samson M. Lausa
Publikováno v:
International Research Journal of Science, Technology, Education, and Management, Vol 2, Iss 4, Pp 66-78 (2022)
Radio for advertisers is often seen as an outdated type of media. Today, the media is changing rapidly to digitalization and on-line advertising, which can be seen in radio as well. This study aims to determine the influence of radio advertisement, c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c360eac82cc04c97ad84141062e82b55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Business Review, Vol 14, Iss 2, Pp 31-46 (2019)
This study examines online advertising engagement as a potential consequence of perceived personalization in online behavioral advertising (OBA) context. Internet users’ privacy concerns were analyzed as a moderator on perceived personalization a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78da5b7e274e43b0bdb1ce794145b1ce
Autor:
Necip Serdar Sever, Haluk Akarsu
Publikováno v:
Erciyes İletişim Dergisi, Iss 1, Pp 203-224 (2019)
Advertising engagement konusunun ele alındığı bu çalışmada, Türkiye’de reklamcılık alanında çalışan uzmanların bu konuya yönelik düşünceleri değerlendirilmiştir. Advertising engagement, pazarlama literatüründe oldukça yeni v
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/03f36fd1352e422fb4fb2667fe45099a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.