Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"advertising efficiency"'
Autor:
Nikola VANGELOV
Publikováno v:
Smart Cities and Regional Development Journal, Vol 8, Iss 2 (2024)
The paper discusses the opportunities that lie before digital advertising in smart cities and how its effectiveness could be raised through engaging consumers. The theoretical framework of visual attention and banner blindness is analyzed, so as to o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e3b7a82bdc24ec4a4f361d631a59f20
Publikováno v:
Vestnik Volgogradskogo Gosudarstvennogo Universiteta. Seriâ 2. Âzykoznanie, Vol 22, Iss 2, Pp 122-139 (2023)
The article questions the efficiency of modern social advertising posters. The research aims to establish the reasons for the inefficiency of using precedent texts in social advertising and formulate the requirements that should be followed when usin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0891a4557a5449c283d86cb94e71db8c
Autor:
Mătășel, Răzvan
Publikováno v:
Journal of Media Research - Revista de Studii Media / Journal of Media Research. 15(44):20-32
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1096108
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing -ESIC, 2020, Vol. 24, Issue 2, pp. 247-262.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SJME-09-2019-0075
Autor:
Kozielski, Robert, Sarna, Nikodem
Publikováno v:
Folia Oeconomica Stetinensia. 20(2):216-229
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=993617
Publikováno v:
Spanish Journal of Marketing-ESIC, Vol 24, Iss 2, Pp 247-262 (2020)
Purpose – The purpose of this study is to examine the different results and the level of success obtained with advertising campaigns developed on Facebook to promote postgraduate programs to create awareness and engagement. Design/methodology/appro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/380a533671d046f0bafd5c62c82f5201
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 8, Pp 200-206 (2020)
The issue of studying the effectiveness of advertising in popular science journals does not occupy a large place in scientific research. This state of affairs is challenging, since the activities of popular science journals are aimed at attracting th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5ff0e8b8d0d46859d47798a12b64f2e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.