Zobrazeno 1 - 10
of 6 850
pro vyhledávání: '"advertising effect"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shulga, Lenna V.1 (AUTHOR), Busser, James A.2 (AUTHOR), Bai, Billy2 (AUTHOR), Kim, Hyelin2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Advertising. Jan-Mar2023, Vol. 52 Issue 1, p5-23. 19p. 2 Diagrams, 6 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Tourism Review, 2023, Vol. 79, Issue 3, pp. 671-687.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TR-07-2022-0319
Publikováno v:
Discrete Dynamics in Nature & Society. 2/22/2023, p1-13. 13p.
"Touching with heart, reasoning by truth!" The impact of brand cues on mini-film advertising effect.
Autor:
Wu, Tung-Ju1 (AUTHOR), Xu, Ting2 (AUTHOR), Li, Lydia Qianqian3 (AUTHOR) qianqian.li@shu.edu.cn, Yuan, Kuo-Shu4 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Advertising. Dec2020, Vol. 39 Issue 8, p1322-1350. 29p. 1 Diagram, 6 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gierl, Heribert
Publikováno v:
Marketing: ZFP – Journal of Research and Management, 2019 Sep 01. 41(3), 3-32.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26779405
Online advertising has been the major monetization approach for Internet companies. Advertisers invest budgets to bid for real-time impressions to gain direct and indirect returns. Existing works have been concentrating on optimizing direct returns b
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.04149