Zobrazeno 1 - 10
of 16
pro vyhledávání: '"advertising channel"'
Autor:
D. A. Khokhlov
Publikováno v:
Вестник университета, Vol 0, Iss 10, Pp 97-104 (2022)
The article examines the main factors affecting the effectiveness of promotion in the digital marketing. The problems of determining the advertising media and the distribution of the budget in the media plan for the digital environment are examined i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/351292b987d747a6b53791332e3cb57e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Svitlana Kovalchuk, Sergii Rodionov, Olena Kitchenko, Lesya Franchuk, Maria Miroshnik, Olena Bondarenko
This article discusses the importance of optimizing advertising budgets for enterprises in the face of fierce competition for the consumer. It highlights the principles that business owners should consider when developing a marketing budget and notes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a63277fc1bc94d4ba571a23d87be8a46
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53162
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/53162
Autor:
Kinshuk Jerath, Jiwoong Shin, Kenneth C. Wilbur, Sridhar Narayanan, Zsolt Katona, Brett R. Gordon
Publikováno v:
Journal of Marketing, vol 85, iss 1
JOURNAL OF MARKETING, vol 85, iss 1
JOURNAL OF MARKETING, vol 85, iss 1
Digital advertising markets are growing and attracting increased scrutiny. This article explores four market inefficiencies that remain poorly understood: ad effect measurement, frictions between and within advertising channel members, ad blocking, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e4d52d2122fe40db235a8f650629b38
https://escholarship.org/uc/item/9kj917zj
https://escholarship.org/uc/item/9kj917zj
Тема вÑпÑÑкной квалиÑикаÑионной ÑабоÑÑ: «РазÑабоÑка ÑÑÑаÑегии инÑеÑн
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::664fdda9f65d331db3f720248c0bc937
An increasing number of foreign companies want to enter the Chinese market. Online advertising is one of the indispensable means of the company's operation and marketing, and foreign companies poorly understood the online advertising channels in Chin
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-49999
An increasing number of foreign companies want to enter the Chinese market. Online advertising is one of the indispensable means of the company's operation and marketing, and foreign companies poorly understood the online advertising channels in Chin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::78b9660b9817634c50b4551f8e722d73
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-49999
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-49999
Autor:
Novák, Petr
This bachelor thesis deals with a comparison of the effectiveness of advertising tools available online. The theoretical part addresses characteristic features of the work of the advertising channels studied and presents the Google Analytics traffic
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2186::15deca7e7cf790961a2afca4734765c1
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397834
http://www.nusl.cz/ntk/nusl-397834
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.