Zobrazeno 1 - 10
of 3 963
pro vyhledávání: '"advertisement message"'
Autor:
رزا هندیجانی1 rosa.hendijani@ut.ac.ir, منیر رضایی2 rezaee_monir@yahoo.com
Publikováno v:
Consumer Behavior Studies Journal / Muṭāli̒āt-i Raftār-i Maṣraf/Kunandah. Sep2022, Vol. 9 Issue 3, p147-178. 32p.
Publikováno v:
Global Business & Management Research. 2014, Vol. 6 Issue 4, p308-318. 11p.
Autor:
Ghada Elmeadawy
Publikováno v:
Journal of Architecture, Art & Humanistic Science, Vol 5, Iss 21, Pp 611-635 (2020)
Advertisement is an important and fundamental component of promotional mixture that essentially aims to effect the consumer behavior and stimulate his motives to take the decision to buy, to have allegiance to the products, services, thoughts and tre
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88b4153bad364ac7ac7d6624d6a35676
Autor:
Harben, Beth1 (AUTHOR), Kim, Soyoung2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Consumer Studies. Jan2008, Vol. 32 Issue 1, p88-98. 11p. 4 Color Photographs, 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Petra International Journal of Business Studies. 3:110-119
The phenomenon of increasing number of data services usage in Indonesia has triggered each operator (telecommunication companies) to have an actual tariff war related to the demands. Contradicted to those phenomena, Telkomsel, resisted to compete in
Publikováno v:
Ñeatá, 2022, vol. 3, no. 1, p. 40-52.
Repositorio Institucional de la Universidad Nacional del Nordeste (UNNE)
Universidad Nacional del Nordeste
instacron:UNNE
Repositorio Institucional de la Universidad Nacional del Nordeste (UNNE)
Universidad Nacional del Nordeste
instacron:UNNE
Fil: Andersson Fataiger, John Kevin. Universidad Nacional del Nordeste. Facultad de Humanidades; Argentina. En este artículo se analiza el mensaje publicitario de Etiquetas de Orgullo de LATAM Airlines centrándonos en las identidades sociales que s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::23ee38a0d82651c9f697e84763bfbbce
http://repositorio.unne.edu.ar/handle/123456789/51087
http://repositorio.unne.edu.ar/handle/123456789/51087
Publikováno v:
Journal of Tourism Studies. 31:65-88
Autor:
Harsandaldeep Kaur, Seerat Sohal
Publikováno v:
Management and Labour Studies. 44:17-35
The present study is an endeavour to broaden the research on the use of social media websites in political campaigns beyond the ambit of developed countries. This article focuses on scrutinizing the role of YouTube during 2014 Indian Parliamentary el