Zobrazeno 1 - 10
of 921
pro vyhledávání: '"advanced writing skills"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Basemah Al-Senafi, Badria Al-Haji
Publikováno v:
International Journal of English Language Teaching. 11:61-71
This study explored how task-based learning was used in teaching advanced writing at the College of Basic Education in Kuwait. Students were able to submit a research paper based on task-based teaching methods and activities. The task-based learning
Autor:
KELLOGG, RONALDT.1 (AUTHOR) kelloggr@slu.edu, WHITEFORD, ALISONP.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Educational Psychologist. Oct-Dec2009, Vol. 44 Issue 4, p250-266. 17p. 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yalvac, B.1 yalvac@tamu.edu, Smith, H. D.2 hdsmith@northwestern.edu, Troy, J. B.3 j-troy@northwestern.edu, Hirsch, P.4 phirsch@northwestern.edu
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. Apr2007, Vol. 96 Issue 2, p117-128. 12p. 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Hacettepe University Journal of Education; 2010, Issue 39, p20-31, 12p, 7 Charts
Publikováno v:
Foreign Language Annals. 49:750-771
Within the growing field of scholarly literature on foreign language (FL) writing pedagogy, few studies have addressed pedagogical questions regarding the teaching of writing to advanced language learners. Writing fellows peer tutoring programs, alth
Autor:
Alison P. Whiteford, Ronald T. Kellogg
Publikováno v:
Educational Psychologist. 44:250-266
The development of advanced writing skills has been neglected in schools of the United States, with even some college graduates lacking the level of ability required in the workplace (National Commission on Writing, 2003, 2004). The core problem, we
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. 96:117-128
This paper summarizes the design and evaluation of an instructional approach aimed at improving the writing skills of a group of undergraduate engineering students. We sought to determine whether student performance in difficult writing skills such a