Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"adult-child interaction"'
Publikováno v:
Early Child Development & Care; Dec2023, Vol. 193 Issue 15/16, p1589-1606, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ezgi Kayhan, Daniel Matthes, Ira Marriott Haresign, Anna Bánki, Christine Michel, Miriam Langeloh, Sam Wass, Stefanie Hoehl
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 54, Iss , Pp 101104- (2022)
Cutting-edge hyperscanning methods led to a paradigm shift in social neuroscience. It allowed researchers to measure dynamic mutual alignment of neural processes between two or more individuals in naturalistic contexts. The ever-growing interest in h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac0d1ede81b24368ac184502a154c691
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 3, p 505 (2023)
Parental behavior in interactions with children has been related to child language development. Our study contributes to the literature about relations between the characteristics of parent–child interactions during play and a child’s language de
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db298f91f4cf497a83da2ad3d4c9bae5
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
This study examined the potential benefits of shared reading with a child on adult readers’ mood. In two experiments, young adults were randomly assigned to either read storybooks with a child or to read the same books aloud alone. In both experime
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/182637525f47447da13971f5efb33d44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Early Child Development & Care; Mar2021, Vol. 191 Issue 5, p670-684, 15p
Autor:
Kern, Friederike
Publikováno v:
Tartu Semiotics Library. (19):199-204
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=706894