Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"adolescent identity"'
Autor:
Vasylyna I. Khoma
Publikováno v:
Alfred Nobel University Journal of Philology, Vol 2, Iss 26/1, Pp 66-76 (2023)
The current article examines the process of identity formation in the autobiographical novel “The Cat’s Table” by Michael Ondaatje, a Sri Lankan-born Canadian writer. The novel focuses on the childhood and youth stages, which are critical per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff0443933a284d86936913323a982fa4
Autor:
Anna-Valeska Bäumer, Lukas Fürer, Carolin Birkenberger, Andrea Wyssen, Martin Steppan, Ronan Zimmermann, Jens Gaab, Michael Kaess, Klaus Schmeck
Publikováno v:
Borderline Personality Disorder and Emotion Dysregulation, Vol 9, Iss 1, Pp 1-11 (2022)
Abstract Background Outcome expectancy has been found to be a significant predictor of psychotherapy outcome. However, given that severity, chronicity and comorbidity are moderators of outcome expectancy, it is important to provide evidence of whethe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5e5eb74c0834e928ef0fef51b22b1bd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cassidy Parker, Elizabeth, author
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190671358.001.0001
Autor:
Kelly, Lauren Leigh
Publikováno v:
English Teaching: Practice & Critique, 2020, Vol. 19, Issue 3, pp. 269-285.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/ETPC-08-2019-0106
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrik I. Becht, Eduard T. Klapwijk, Lara M. Wierenga, Renske van der Cruijsen, Jochem Spaans, Laura van der Aar, Sabine Peters, Susan Branje, Wim Meeus, Eveline A. Crone
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 46, Iss , Pp 100880- (2020)
We tested whether adolescents with daily high identity uncertainty showed differential structural brain development across adolescence and young adulthood. Participants (N = 150, MageT1 15.92 years) were followed across three waves, covering 4 years.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca404c06e8c74a6ca4dc7ca3a12bb2fb