Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"adobe connect"'
Autor:
Sara Shetabi, Majid Farahian
Publikováno v:
Innoeduca, Vol 10, Iss 2 (2024)
Information exchange takes place in every community and the advancement of computers and the use of the Internet has made it simpler for people of all communities to communicate information. Teachers also may share personal experiences, information,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbb0a41cdd3b4d6e96948797bcfb4c5f
Autor:
Salman Hintaw Abdulhussien
Publikováno v:
Applied Research on English Language, Vol 12, Iss 2, Pp 1-24 (2023)
Today, technological applications provide language learners with many possibilities to improve their learning. Online learning environments create opportunities for more flexibility, interaction, and collaboration in a way different from face-to-face
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9a629570050040b3aa13dc88e0a35448
Publikováno v:
International Archives of Health Sciences, Vol 8, Iss 3, Pp 196-200 (2021)
Aims: With advances in computer technology, the recent decade has witnessed a growth in resources and an increase in the availability of devices for language learning and teaching. This study aimed at investigating the effect of Adobe Connect virtual
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16207e32ac634beda58830bacd7839ab
Autor:
Johanna Salomonsson
Publikováno v:
Moderna Språk, Vol 115, Iss 2 (2021)
Im vorliegenden Artikel werden fünf Gespräche in Adobe Connect unter Studierenden von Deutsch als Fremdsprache untersucht. Sie belegten einen Distanzkurs an einer schwedischen Universität. Zu diesem Kurs gehörte die mündliche Aufgabe, 30 Minuten
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edcfb5ed9b7e4f9dac1e39f0758acd92
Autor:
Çelikbaş, Selin
Publikováno v:
Journal of Foreign Language Education and Technology. 3(1):130-147
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=781992
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Medić, Branko
Publikováno v:
Edukacja - Technika - Informatyka / Education - Technology - Computer Science. II(2):104-112
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=42809
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Seminar.net, Vol 12, Iss 1 (2016)
We describe our experiences with two networked learning environments: Adobe Connect (AC) and Second Life (SL) for supporting teaching and learning in distance education courses. We collected data in two separate case studies: one in Norway (AC) and t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1d37654fccf4c0caaced8e48ac7a011
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.