Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"adjustment to the classroom"'
Publikováno v:
大阪教育大学紀要. 総合教育科学. 67:25-32
小学校児童が不登校傾向になる要因の一つに「学校における人間関係での悩み」がある。とりわけ,年度当初は環境の変化や新しい学級での友達・先生との関係に対する不安から,不登校
Autor:
Masaki,OKAWA, Takashi,SAWA, Akira,SHINKAI, Masaki,OKAWA(Graduate School of Special Needs Education, Tokyo Gakugei University), Takashi,SAWA(Tokyo Gakugei University), Akira,SHINKAI(The United Graduate School of Education, Tokyo Gakugei University)
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 69(2):221-227
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
東京学芸大学紀要. 総合教育科学系. 68(1):167-177
Publikováno v:
広島文化学園大学学芸学部紀要. 6:21-28
Factor structures and reliability of scales for assessing support from friends, class functions,adjustment to the classroom, and the tendency for bullying were investigated through factor analysis. The results indicated that the scales for assessing
The Factors which Affects Enjoyment of Attending Elementary School for Fifth and Sixth Grade Studens
Autor:
Naomi, FUJITA, Masaru, KAGAWA
Publikováno v:
心理社会的支援研究. 5:39-53
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.