Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"additional language acquisition"'
Autor:
Eleni Kanli
Publikováno v:
Ampersand, Vol 13, Iss , Pp 100186- (2024)
The use of prepositions is one of the most difficult grammar topics for Spanish learners. The high frequency prepositions ‘a’ (‘to, at, on’), ‘de’ (‘from, of’) and ‘en’ (‘in, on, into’) are often confused or omitted, especiall
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae41bdd0ad5442b4a5cfbb7a4c9d820f
Autor:
Viola Parente-Čapková
Publikováno v:
Slovo a Smysl, Vol XX, Iss 43, Pp 95-111 (2023)
Reading experience has been researched and defined, in various ways and contexts, as an emotional, intellectual, or even physical event. The role of language in reading experience has been recognized, but the way reading experience is connected to la
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3438101b575475781da0852fe214474
Publikováno v:
Dutch Journal of Applied Linguistics, Vol 13 (2024)
In this article we analyse the use of intensification in the spoken productions of French-speaking learners of Dutch and English. We compare the strength of intensifiers used by learners in their first language (L1) and in their additional language (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/18821930250d43179e7fdfea03e95337
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hsieh, Yi-Jung Teresa
Publikováno v:
Equality, Diversity and Inclusion: An International Journal, 2021, Vol. 40, Issue 8, pp. 1013-1031.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EDI-12-2020-0358
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Samantha Ranson
Publikováno v:
BC TEAL Journal, Vol 1, Iss 1, Pp 51-66 (2016)
Taken from ancient Greek philosophy, metanoia refers to a fundamental shift in habits of the mind. Until now, the connection between metanoia and additional language learning has not been fully examined, particularly in higher education contexts. Thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3bbafd0042848f8ae3306ced7699e95