Zobrazeno 1 - 10
of 118
pro vyhledávání: '"add value"'
Publikováno v:
Molecules, Vol 29, Iss 19, p 4528 (2024)
Valorization of agricultural and food by-products (agri-food waste) and maximum utilization of this raw material constitute a highly relevant topic worldwide. Agri-food waste contains different types of phytochemical compounds such as polyphenols, th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7480b7582ff74fa9b898c34821b69f42
Autor:
Marcelo Royo-Vela, Ákos Varga
Publikováno v:
Encyclopedia, Vol 2, Iss 2, Pp 729-751 (2022)
Neuromarketing is the union of cognitive psychology, which studies mental processes, neurology and neurophysiology, which study the functioning and responses of the brain and body physiology to external stimuli, and marketing, which studies valuable
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8f26ab1d3c747feb9248df87f6810f7
Publikováno v:
Tekstilna industrija, Vol 70, Iss 3, Pp 26-31 (2022)
Socially responsible business entities (CSR) have reoriented their CSR initiatives towards environmental and social management. The Sustainable Development Goals (SDGs) are newer strategic tools that focus on addressing sustainability issues arising
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d3ee61d1567e4e858501f75c82f2c28e
Autor:
G Soniya Priyatharsini, A. Jyothi Babu, M. Gnana Kiran, P.J. Sathish Kumar, C. Nelson Kennedy Babu, Aleem Ali
Publikováno v:
Measurement: Sensors, Vol 24, Iss , Pp 100490- (2022)
A difficult problem to solve concerns the secure installation and startup of devices connected to the Internet of Things (IoT) via the Internet.To provide additional value-added services, this article deals with the verified configuration of IoT devi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/830841358892421ca0c22f1590e9e78e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zinkhan, George M., Clark, Terry
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jan95, Vol. 59 Issue 1, p109. 2p.
Autor:
Vanarsdall, Inez1
Publikováno v:
Human Resource Development Quarterly. Fall2005, Vol. 16 Issue 3, p425-428. 4p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.