Zobrazeno 1 - 10
of 264
pro vyhledávání: '"adaptive teaching"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionThe goal of this study was to develop a self-report scale measuring the teacher’s interpersonal behavior in teacher-child dyads in elementary schools and to provide evidence of the scale’s validity. Using the framework of interpersona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b2d21577886461cbe72a3967d2368f9
Autor:
Morteza Memari, Alireza Taheri
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 12, Pp 164164-164177 (2024)
Research has demonstrated that intelligent systems significantly enhance the learning process. This study aims to design and implement an interactive computer-based platform for adaptive teaching of Iranian Sign Language (ISL). Unlike most sign langu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/553f5a9653a7446cb1c036b690243612
Publikováno v:
PraxisForschungLehrer*innenBildung, Vol 6, Iss 2 (2024)
In task-based mathematics classes, where several solution approaches may be valid, diagnosing students’ solution processes and adaptively supporting them is a significant challenge for teachers. The question arises as to how mathematics teachers ca
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b07e0287c724fb8af764bd5d0b819cd
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 14, Iss 4, p 415 (2024)
The shift towards Next Generation Science Standards represents a paradigmatic change in teaching, transitioning from knowledge transmission to knowledge generation approaches. This reform underscores the complexity of teaching expertise, extending be
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f5656413c134a1ca0f6e82227e6e6cf
Publikováno v:
Xiehe Yixue Zazhi, Vol 14, Iss 2, Pp 431-436 (2023)
Objective To investigate the impact of dynamic adaptive teaching model on surgical education. Methods Due to the COVID-19 pandemic in 2020, we adopted dynamic adaptive teaching model in the Department of Breast Surgery, Peking Union Medical College H
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c154bc2e06346c398dd75e7188f7a1e
Autor:
Trautwein, Ulrich, author, Nagengast, Benjamin, author
Publikováno v:
Motivation Science : Controversies and Insights, 2023.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197662359.003.0072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.