Zobrazeno 1 - 10
of 3 575
pro vyhledávání: '"adaptive instruction"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionAlthough adaptive instruction has become increasingly important as a component of effective instruction, the mechanism of adaptive instruction remains underexplored. This study examined the potential associations between school climate an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/91d1276ca0d84a2fab24617cd552095e
Autor:
Yanmin Zhao, James Ko
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
AbstractThis study investigates adaptive instructions concerning students’ interactive learning activities in evolving vocational environments and explores collaborative learning in the professional field. Classroom orchestration, as the overarchin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/29266ba7f7624ef5aee097f59d3c5885
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Curriculum Studies, Vol 16, Iss 2, Pp 37-61 (2021)
「以學生為中心且適性的教與學」已是現今數位時代中刻不容緩的事。為推動 適性課程與教學,首要步驟可謂是了解學生的學習風格。爰此,本研究旨在了解今日數位原住民大學生學習風
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/76120839a68649c09a4542b29ca88897
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2014 Jan 01. 17(1), 259-271.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.17.1.259
Publikováno v:
In Current Opinion in Immunology December 2021 73:25-33
Autor:
Hong-Ren Chen, Wen-Chiao Hsu
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2022)
Flipped learning could improve the learning effectiveness of students. However, some studies have pointed out the limitations related to flipped classrooms because the content of the flipped course does not vary according to the needs of the students
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f209aab74aeb49a8906efef4b424793a
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 64, Iss 4, Pp 145-173 (2019)
「適性教學」在職前師資培育課程中是相當重要的科目,目的在於培育師資生能以學生的需求為出發點,達到適性揚才的目的,培養其在教學現場能因應學生個別差異以進行差異化教學。本
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7be69cf910704b4e954820acf8eab1b7