Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"adaptive gamification"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computers, Vol 12, Iss 7, p 143 (2023)
In recent years, gamification has captured the attention of researchers and educators, particularly in science education, where students often express negative emotions. Gamification methods aim to motivate learners to participate in learning by inco
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c73cdf2ece7940c2b3107c6914cacd61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
María Dalponte Ayastuy, Diego Torres
Publikováno v:
Journal of Computer Science and Technology, Vol 22, Iss 1, Pp e05-e05 (2022)
Collaborative location collecting systems (CLCS) is a particular case of collaborative systems where a community of users collaboratively collects data associated with a geo-referenced location. Gamification is a strategy to convene participants to C
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/83a64069884644ce88a1aae604e0c351
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 13, Iss 3, p 1535 (2023)
Several reasons underlie the low retention rates in MOOCs. These reasons can be analysed from different perspectives, either in terms of the course design or the enrolled students. On the student side, we find little social interaction, boredom, tire
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e3e981f672424738a6b54e1f34461e11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 12, Iss 1, p 486 (2022)
The design of gamified experiences following the one-fits-all approach uses the same game elements for all users participating in the experience. The alternative is adaptive gamification, which considers that users have different playing motivations.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/496e50aa223d4905a6cd9df441efad86
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.