Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"adaptation rules"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of King Saud University: Computer and Information Sciences, Vol 26, Iss 1, Pp 47-61 (2014)
Over the last decade, several research initiatives have investigated the potentials of the educational paradigm shift from the traditional one-size-fits-all teaching approaches to adaptive and personalized learning. On the other hand, mobile devices
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/639d31728ebc484dabca3c6bb79c85c8
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 14, Iss 02, Pp 16-29 (2019)
This article is a continuation of our work concerning the development of the adaptive hypermedia; and precisely the adaptation model. In a previous work we proposed both new Conception of the Learner Model and an Intelligent and Dynamic System Suppor
Publikováno v:
TecnoLógicas, Volume: 23, Issue: 47, Pages: 223-236, Published: APR 2020
TecnoLógicas, Vol 23, Iss 47, Pp 229-242 (2020)
TecnoLógicas, Vol 23, Iss 47, Pp 229-242 (2020)
Resumen Desde los albores de la incorporación de las TIC en los ambientes educativos, en concreto en los procesos de enseñanza y aprendizaje, se abrían expectativas sobre las posibilidades de la educación individualizada, en ambientes versátiles
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::e4eb2854afd19098521895d751edbb45
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-77992020000100223&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.org.co/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0123-77992020000100223&lng=en&tlng=en
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET), Vol 13, Iss 12, Pp 177-190 (2018)
Nowadays, the world's population is increasingly waiting for permanent and constant access to information. Accessing the right information at any time and any place is becoming a necessity. A learning system is called ubiquitous if it is able to adap
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal d'Interaction Personne-Système
Journal d'Interaction Personne-Système, Association Francophone d'Interaction Homme-Machine (AFIHM), 2019, Volume 8, Issue 1, Special issue : the best of IHM'2018 (1), pp.27-59
Journal d'Interaction Personne-Système, 2019, Volume 8, Issue 1, Special issue : the best of IHM'2018 (1), pp.27-59. ⟨10.46298/jips.5957⟩
Journal d'Interaction Personne-Système, Association Francophone d'Interaction Homme-Machine (AFIHM), 2019, Volume 8, Issue 1, Special issue : the best of IHM'2018 (1), pp.27-59
Journal d'Interaction Personne-Système, 2019, Volume 8, Issue 1, Special issue : the best of IHM'2018 (1), pp.27-59. ⟨10.46298/jips.5957⟩
With the massive spread of Internet use, the accessibility of user interfaces (UI) is an ever more pressing need. Much work has been developed on this subject in order to define generic or situational accessibility recommendations and to propose tool
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a26c0d6b11d3e321d7e428d02f180cd7
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02390539
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02390539
With the massive spread of Internet use, the accessibility of interfaces is an ever more pressing need. Much work has been done on this subject in order to define generic or situational accessibility recommendations and propose tools for adapting int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::4b8c826d46f89f5a6a3aa11f8580257e
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02170337
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02170337
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.