Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"ad disclosure"'
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 10, Iss 1, Pp 305-316 (2022)
Our study stresses the importance of developing understandable and easily recognizable ad disclosures for adolescents as a specific target group of social media influencer (SMI) advertising. A comprehensive advertising literacy concept that includes
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc6678f225f34c0b9bec2129db61054d
Publikováno v:
Media and Communication, 10, 1, 305-316, Digital Child- and Adulthood: Risks, Opportunities, and Challenges
Our study stresses the importance of developing understandable and easily recognizable ad disclosures for adolescents as a specific target group of social media influencer (SMI) advertising. A comprehensive advertising literacy concept that includes
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/79868
Autor:
Fagerström, Julia, Hultin, Elin
Background: Online marketing tactics designed to have a minimized impact on consumer experience have emerged recently whereas native advertising is one concept. Native advertising is an approach designed to decrease interruptions in consumers’ onli
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-48853
Autor:
de Luca, Vanessa, Rhan, Jacob
Purpose: The purpose of this study is to examine if there is a relationship between search engine users advertising awareness and attitude towards organic- and/or paid search results. Hypothesis: H1: The attitude toward Google´s paid search results
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:liu:diva-157698
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.