Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"ad content"'
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2022, Vol. 56, Issue 6, pp. 1610-1649.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-01-2020-0029
Autor:
Jin Kyun Lee
Publikováno v:
Cogent Business & Management, Vol 8, Iss 1 (2021)
This study investigates the effects of team identification on consumer purchase intention in sports influencer marketing in South Korea. Specifically, it examines the mediation effect of ad content value moderated by sports influencer credibility in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9c3041510e24f8080ffbeccc2b2ab12
Publikováno v:
Journal the Winners, Vol 21, Iss 2 (2020)
This study aims to determine the moderating effect of ad length on the relationships of ad content to intention of skipping and ad irritation. Previous research has touched upon the factors that affect a customers intention of skipping and ad irritat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e978a7f9ad5c420ca2517d9db7967f61
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 57(2), 236-256. American Marketing Association
Bruce, N I, Becker, M & Reinartz, W 2020, ' Communicating Brands in Television Advertising ', Journal of Marketing Research, vol. 57, no. 2, pp. 236-256 . https://doi.org/10.1177/0022243719892576
Bruce, N I, Becker, M & Reinartz, W 2020, ' Communicating Brands in Television Advertising ', Journal of Marketing Research, vol. 57, no. 2, pp. 236-256 . https://doi.org/10.1177/0022243719892576
Many studies have quantified the effects of TV ad spending or gross rating points on brand sales. Yet this effect is likely moderated by the different types of brand-related messages or cues (e.g., logo, brand attributes) embedded in the ads and by t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kinetik, Vol 4, Iss 3, Pp 217-222 (2019)
Current technological developments have been very rapid. One of them is the many choices of technology and media to deliver information to the public. Digital Signage is one of the most popular information delivery systems today, displays on digital
Publikováno v:
Volume: 11, Issue: 1 159-172
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Today, the world is experiencing a digital transformation with the global economy and it is seen that a new era has started with the networking structure as a result of the emergence and wide spreading of the internet. With the development of informa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::e1d8bbac2952a2af7a55e421fd1b6ac1
https://dergipark.org.tr/tr/pub/odusobiad/issue/60911/819019
https://dergipark.org.tr/tr/pub/odusobiad/issue/60911/819019
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.