Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"ad avoidance"'
Publikováno v:
Journal of Theoretical and Applied Electronic Commerce Research, Vol 19, Iss 1, Pp 95-115 (2024)
While numerous people use social mobile applications, ads within these apps are often avoided. Although the significance of prior negative experience and personality traits in impacting consumers’ perceptions and behaviors has been acknowledged, li
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e63e94f9dad4af2b21b7bbc9c1f8456
Autor:
Rizwan Raheem Ahmed, Jawaid Ahmed Qureshi, Farhan Arshad, Alharthi Rami Hashem E., Zahid Ali Channar, Vishnu Parmar, Nor Zafir Md. Salleh
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 58116-58135 (2022)
In the ever-changing global context, the need to understand why users discontinue using social media platforms is rapidly rising. Comprehending the backdrop of such decisions and factors governing the effects, as mentioned earlier, may help users to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/42437389544f462dbb6e55eabb4e5873
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management Science Letters, Vol 9, Iss 8, Pp 1281-1288 (2019)
This paper aims to investigate the effect of goal impediment, privacy concern, perceived personalization on the online add avoidance behavior. This task is accomplished through the negative experi-ence. The primary objective of the study is to identi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f07f53ffee3c4f2fac6faf37818844ba
Autor:
Rhoderick Romano, Jeongsoo Han
Publikováno v:
Data, Vol 7, Iss 10, p 138 (2022)
The practice of unsolicited advertisements on social media has grown prevalent. This data article presents 837 US-based social media users’ consumer perceptions of such advertisements. Understanding how consumers perceive unsolicited advertising is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c508f3323475433a870971211d803836
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Information, Vol 12, Iss 9, p 373 (2021)
On YouTube, skippable in-stream advertisements (ads) are critical income for both YouTube and content creators. However, ads inevitably irritate viewers, and as a result, they tend to avoid ads. Thus, this study attempts to identify potential mitigat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/398600bbc4be4249b0007cc73241507d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.