Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"ad auctions"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mohammad Mahdian, Mukund Sundararajan
Publikováno v:
EAI Endorsed Transactions on Serious Games, Vol 3, Iss 10 (2016)
Sponsored search auctions sell ad positions (impressions) to advertisers on the event of a user query. The value of an advertiser for an ad position (impression), is the product of a private value per click, and a predicted click-through rate (PCTR)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1a3093b786c4924bc7692376df17f06
Autor:
Michalis Pachilakis, Panagiotis Papadopoulos, Nikolaos Laoutaris, Evangelos P. Markatos, Nicolas Kourtellis
Publikováno v:
Proceedings of the ACM on Measurement and Analysis of Computing Systems (SigMetrics)
IMDEA Networks Institute Digital Repository
Banco de España
IMDEA Networks Institute Digital Repository
Banco de España
The Real Time Bidding (RTB) protocol is by now more than a decade old. During this time, a handful of measurement papers have looked at bidding strategies, personal information flow, and cost of display advertising through RTB. In this paper, we pres
Autor:
Vazirani, Vijay V.
The purpose of this paper is to give a "textbook quality" proof of the optimal algorithm, called Ranking, for the online bipartite matching problem (OBM) and to highlight its role in matching-based market design. In particular, we discuss a generaliz
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d98aa54ffed02c6100a27830800a1c4a
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mukund Sundararajan, Mohammad Mahdian
Publikováno v:
EAI Endorsed Transactions on Serious Games, Vol 3, Iss 10 (2016)
Sponsored search auctions sell ad positions (impressions) to advertisers on the event of a user query. The value of an advertiser for an ad position (impression), is the product of a private value per click, and a predicted click-through rate (PCTR)