Zobrazeno 1 - 10
of 273
pro vyhledávání: '"activity systems"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Mentoring and Coaching in Education, 2021, Vol. 11, Issue 2, pp. 153-169.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJMCE-02-2021-0036
Autor:
Rick Fisher
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 23, Iss 1 (2023)
Efforts to promote disciplinary literacy can help students integrate knowledge with ways of doing and being within disciplinary settings. Yet, effectively facilitating disciplinary literacy, even within an upper-level undergraduate physics course lik
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b0bcc628f167406787c6c6d0bcc35a54
Autor:
Qureshi SP
Publikováno v:
Advances in Medical Education and Practice, Vol Volume 12, Pp 923-935 (2021)
Shaun Peter Qureshi1,2 1Palliative Medicine, NHS Greater Glasgow and Clyde, Glasgow, UK; 2Edinburgh Medical School, University of Edinburgh, Edinburgh, UKCorrespondence: Shaun Peter QureshiEdinburgh Medical School, University of Edinburgh, Edinburgh,
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60621d3240a2456abf5673dea69f2545
Autor:
Dinavence Arinaitwe
Publikováno v:
Empirical Research in Vocational Education and Training, Vol 13, Iss 1, Pp 1-22 (2021)
Abstract The study aimed to identify and understand practices and strategies for enhancing learning through collaboration among a master’s degree in vocational pedagogy (MVP) program, vocational teacher training institutions (VTIs), and workplaces.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee21169c745d43878ca1ef2a31d9310c
Autor:
Bicjutko, Tatjana, Goba-Medne, Līva
Publikováno v:
Acta Paedagogica Vilnensia. (45):60-76
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=945527
Autor:
Fabián Freire
Publikováno v:
Open Praxis, Vol 13, Iss 3 (2021)
This report presents the activity systems analysis of the general MOOC design process adopted by a multidisciplinary team for delivering edX courses to Latin America and the Caribbean (LAC). This report builds on Freire’s (2020) exploratory case st
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e53be143b0cf467e8fdd50c7fb286604
Autor:
Rob Miles
Publikováno v:
Seminar.net, Vol 17, Iss 01 (2021)
This study takes place in the context of a federal laptop-mediated English language pre-university course in the United Arab Emirates. Despite predictions and claims from policy makers and practitioners that 1:1 classroom devices would revolutionise
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/593f28ccc9f24f25ac1e9a2002287ae6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.