Zobrazeno 1 - 10
of 21 713
pro vyhledávání: '"active teaching"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
in IEEE Geoscience and Remote Sensing Letters, vol. 21, pp. 1-5, 2024
The lack of object-level annotations poses a significant challenge for object detection in remote sensing images (RSIs). To address this issue, active learning (AL) and semi-supervised learning (SSL) techniques have been proposed to enhance the quali
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.18958
Autor:
Baima, Renan Lima, Caetano, Tiago Miguel Barao, Lima, Ana Carolina Oliveira, Leal, Emilia Oliveira Lima, Candeias, Tiago Miguel Pereira, Rebouças, Silvia Maria Dias Pedro
The primary objective is to emphasize the merits of active methodologies and cross-disciplinary curricula in Requirement Engineering. This direction promises a holistic and applied trajectory for Computer Engineering education, supported by the outco
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2402.06020
Autor:
Gulmira Abildinova, Elmira Abdykerimova, Almagul Assainova, Kaussar Mukhtarkyzy, Dariya Abykenova
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
IntroductionThis study investigates higher education teachers’ perceptions of active teaching methods—Case-Based Learning (CBL), Problem-Based Learning (PBL), and Team-Based Learning (TBL)—and their integration with digital technologies. These
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d9dbc951a6441198c227ff81c317c98
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walz, Alice, Kane, Ian
Publikováno v:
Journal of Education & Teaching in Emergency Medicine (JETem); 2024, Vol. 9 Issue 4, p1-12, 12p
Autor:
Stippler, Martina *, Blitz, Sarah E., Quinsey, Carolyn, Limbrick, David, Byrne, Richard, Zipfel, Greg, Selden, Nathan R.
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education February 2024 81(2):312-318