Zobrazeno 1 - 10
of 2 913
pro vyhledávání: '"active pedagogy"'
Autor:
Pischetola, Magda1 (AUTHOR) magd@itu.dk, Martins, Luiza de Souza e Silva2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Social Entrepreneurship. Jul2024, Vol. 15 Issue 2, p543-564. 22p.
Autor:
Mora, Eva Infante, Andrade, Juan Muñoz, Greenwood, Davydd, Feldman, Richard, Ivanchikova, Melina, Gallardo, Jorge Cívico, Saez, Purificación García
Publikováno v:
Learning and Teaching: The International Journal of Higher Education in the Social Sciences, 2019 Dec 01. 12(3), 18-45.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48561667
Autor:
Safae AZAOUI, Abdelaziz BOUMAHDI
Publikováno v:
The Journal of Quality in Education, Vol 13, Iss 22 (2023)
In the digital age, digitization impacts many domains, specifically education, which is considered a pillar of economic and social development. In fact, e-learning enables the integration and use of new technologies and generates working methods base
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41efee2c66d741cd99f72e3cf21f0caa
Autor:
JÁTEM-LAGUADO, María Fernanda1 mafejatem@gmail.com, SENIOR-NAVEDA, Alexa2 asenior@cuc.edu.co, MARÍN-GONZÁLEZ, Freddy2 fmarin1@cuc.edu.co
Publikováno v:
Utopia y Praxis Latinoamericana. Jul-Sep2020, Vol. 25 Issue 90, p232-244. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pischetola, M & Martins, L 2021, ' Teaching Social Entrepreneurship in Higher Education: Active Pedagogy in a Deweyan Perspective ', Journal of Social Entrepreneurship . https://doi.org/10.1080/19420676.2021.1976816
Social entrepreneurship education has achieved academic recognition as a subject matter and field of research. However, there is no consensus about how this subject should be taught. The paper explores the potential of active pedagogy for social entr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Palobra; 2020, Vol. 20 Issue 2, p134-149, 16p