Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"active pedagogies"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carlos Hervás-Gómez, María Dolores Díaz-Noguera, Ana María De la Calle-Cabrera, Olga Guijarro-Cordobés
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 11, Iss 11, p 738 (2021)
The aim of this study is to determine the perceptions of university students toward teaching–learning processes during the COVID-19 pandemic. This research gathers inquiries made worldwide on the perceptions of students in higher education during a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/588cc38ba0994346a1fb45e9cda733b8
Autor:
Jaimes, Diana Carolina López
LA GAMIFICACIÓN COMO ESTRATEGIA PARA MEJORAR LOS PROCESOS DE APRENDIZAJE EN EDUCACIÓN SUPERIOR GAMIFICATION AS A STRATEGY TO IMPROVE LEARNING PROCESSES IN HIGHER EDUCATION Diana Carolina López Jaimes35 Fecha recibida: 01/09/2021 Fecha aprobado: 23
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4d69971f7359377e172d23adbea163d5
Autor:
Thierry Piot
Publikováno v:
Questions Vives, Vol 29 (2018)
The union “benevolence-requirement” is a central notion of the law. On an epistemological level but also a practical level, the notion of benevolence is related to the concept of caring resulting from an alternative way of thinking born in the US
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1ad7ff7c0f34a8cae1dbf996201c8fb
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research and Public Health; Volume 19; Issue 2; Pages: 654
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 19, Iss 654, p 654 (2022)
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
International Journal of Environmental Research and Public Health
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol 19, Iss 654, p 654 (2022)
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
International Journal of Environmental Research and Public Health
This paper proposes a development model of the adaptation capacity of students to digital transformation in university teaching through three constructs: motivations, digital pedagogy, and student autonomy. For this study, an ad hoc scale was created
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6369eb59051bfdde1b1ca23750fac155
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Revue de psychoéducation. 49:99-119
En psychoéducation, le savoir-être concerne tous les apprentissages liés aux domaines affectif et social. Bien que le savoir-être soit reconnu comme l’une des notions fondamentales de l’intervention psychoéducative, la formation est encore p
Publikováno v:
idUS. Depósito de Investigación de la Universidad de Sevilla
instname
instname
Este Ciclo de Mejora se aplicó en la asignatura Atención a la Diversidad en Educación Infantil en el primer curso del Grado en Educación Infantil. En esta experiencia de innovación docente el alumnado aprendió acerca de las pedagogías activas
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e6daa4dc1915c656da5b34385429b0ff
The aim of this study is to determine the perceptions of university students toward teaching– learning processes during the COVID-19 pandemic. This research gathers inquiries made worldwide on the perceptions of students in higher education during
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3272::5dce0bf3ea0063be4a5d88bdc75ab86f