Zobrazeno 1 - 10
of 14 595
pro vyhledávání: '"active learning methods"'
Publikováno v:
Proc. Appl. Math. Mech. (2024) e202400142
In the context of developing new vehicle concepts, especially autonomous vehicles with novel seating arrangements and occupant activities, predicting occupant motion can be a tool for ensuring safety and comfort. In this study, a data-driven surrogat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2409.17163
Publikováno v:
Reliability Engineering & System Safety (2024) 110309
Network reliability analysis remains a challenge due to the increasing size and complexity of networks. This paper presents a novel sampling method and an active learning method for efficient and accurate network reliability estimation under node fai
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2407.11053
Autor:
Pedro Barbosa, Joana1 jenfermeiro@gmail.com, de Fátima Ribeiro Higa, Elza1 hirifael@gmail.com, Martelato Gimenez, Fabiana Veronez1 fabiveronez@hotmail.com, Alberto Lazarini, Carlos1 carlos.lazarini@gmail.com, Marques Pinto, Adriana Avanzi1 driavanzi1981@gmail.com
Publikováno v:
New Trends in Qualitative Research. 2024, Vol. 20 Issue 4, p1-16. 16p.
Publikováno v:
Jurnal Patriot, Vol 6, Iss 2, Pp 56-62 (2024)
Problems: The massage course is one of the practical courses that students in the Department of Sports and Health Education must take with the requirement of passing basic anatomy and exercise physiology courses. Based on observations of 4th semester
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c5de3e8a09384e2d9a2468754dfe6218
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Research on automated essay scoring has become increasing important because it serves as a method for evaluating students' written-responses at scale. Scalable methods for scoring written responses are needed as students migrate to online learning en
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2301.00628
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Braslauskienė, Rasa1 rasa.braslauskiene@gmail.com, Turauskienė, Erika2 bagdonaviciute.erika@gmail.com, Vaičiulienė, Jolanta3 vaiciuliene.ku@gmail.com
Publikováno v:
Regional Formation & Development Studies. 2022, Vol. 37 Issue 2, p29-42. 14p.