Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"active learning approach"'
Publikováno v:
Jurnal Pelita PAUD, Vol 8, Iss 1, Pp 138-143 (2023)
Penelitian ini dilakukan dengan tujuan untuk mengetahui Gambaran pengetahuan siswa TK Karya Bunda Sei Kijang terhadap Pedestrian Safety sebelum diberikan intervensi Active Learning Approach. Gambaran pengetahuan siswa TK Karya Bunda Sei Kijang terhad
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8506a3a84bbf475d81d39a6c039d9d1c
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2021, Vol. 22, Issue 6, pp. 1246-1265.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-07-2020-0263
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Orak, Seval, Demirci, Cavide
Publikováno v:
Kıbrıslı Eğitim Bilimleri Dergisi / Cypriot Journal of Educational Sciences. 13(1):53-65
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=966002
Publikováno v:
SciTech Book News. Dec2006, Vol. 30 Issue 4, p40-44. 5p.
Publikováno v:
SciTech Book News. Sep2006, Vol. 30 Issue 3, p48-52. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fatma KARAMAN
Publikováno v:
Journal of Academic Social Science Studies, Vol 9, Iss 51, Pp 371-382 (2019)
The innovations taking place in education and training every other day have made it necessary for teachers to question their methods and techniques they're applying, adapt what the new age brings and also be able to meet the students' expectations. B
Autor:
Michaela Reinhardt
Publikováno v:
RiCognizioni, Vol 1, Iss 1 (2014)
German Poetry of the 20th century – A proposal for a didactic unit. The didactics of foreign literature represents a discipline whose theoretical components are still not very well developed. The planning aspects in this field (in this case German
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af9be80848d04a16aec06bc8e2a2675f