Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"activation history"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sangwoo Park, Taeweon Suh
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 10, Pp 38555-38564 (2022)
Continual learning is gaining traction these days with the explosive emergence of deep learning applications. Continual learning suffers from a severe problem called catastrophic forgetting. It means that the trained model loses the previously learne
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fecd9de0a404768bbdf9e60433a0174
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mela, P, Veltink, P H & Huijing, P A J B M 2002, ' Length dependent potentiation in electrically stimulated human ankle dorsiflexor muscles ', Neuromodulation, vol. 5, no. 2, pp. 120-130 . https://doi.org/10.1046/j.1525-1403.2002.02019.x
Neuromodulation, 5(2), 120-130. Wiley-Blackwell
Neuromodulation, 5(2), 120-130. Wiley-Blackwell
The purpose of this study was to investigate the short-term history effect of a decreasing frequency train on force and the influence of joint angle on such effect in human dorsiflexor muscles. Six able-bodied and three spinal cord injured (SCI) subj
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.