Zobrazeno 1 - 10
of 376
pro vyhledávání: '"action competence"'
Autor:
Liu, Shu-Chiu
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2024, Vol. 25, Issue 9, pp. 419-436.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-08-2023-0336
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2024)
Education for sustainable development (ESD) is a policy guideline which has a significant impact on the teaching of geography in Germany. A central element of this model is to impart and develop in students a goal-oriented action competence to solve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eaef632b546546aca499a44eb26c2672
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 10, Iss 1 (2024)
As a form of implementing Education for Sustainable Development (ESD) in educational institutions, an appropriate learning model is needed, which also accommodates aspects of spirituality. Before developing a model, baseline data is needed, so a broa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c15b5d192fb242abb1cb478476c43616
Autor:
Torrissen, Wenche, Løvoll, Helga Synnevåg
This timely edited monograph develops conceptual frameworks for creative wellbeing, exploring the impact on people’s lives and its contribution to a sustainable future, by examining case studies of how creative wellbeing is practised in a variety o
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/94867
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
Research has shown that most employers prefer employing graduates with student leadership experience in colleges and most of the student leaders have sustainable development in their careers in China. Compared with students without leadership experie
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa7a222cedd24ff2b532c6717d6bd1b4
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 8, p 840 (2023)
In the face of global issues such as climate change, the world needs action competent, transformationally gifted citizens, who are willing to step up and take responsibility for a better future. However, empirical evidence on what supports the develo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/667902da06604348bd858bfc1e147bb6
Autor:
Børresen, Markus
Publikováno v:
Børresen, Markus. Cross-Cultural Comparison of Action Competence for Sustainability. Master thesis, University of Oslo, 2023
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/103465