Zobrazeno 1 - 10
of 5 312
pro vyhledávání: '"action competence"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sass, Wanda1 (AUTHOR) wanda.sass@uantwerpen.be, De Maeyer, Sven1 (AUTHOR), Boeve-de Pauw, Jelle1 (AUTHOR), Van Petegem, Peter1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Environment, Development & Sustainability. Apr2023, Vol. 25 Issue 4, p3649-3670. 22p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2024)
Education for sustainable development (ESD) is a policy guideline which has a significant impact on the teaching of geography in Germany. A central element of this model is to impart and develop in students a goal-oriented action competence to solve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eaef632b546546aca499a44eb26c2672
Publikováno v:
JPBI (Jurnal Pendidikan Biologi Indonesia), Vol 10, Iss 1 (2024)
As a form of implementing Education for Sustainable Development (ESD) in educational institutions, an appropriate learning model is needed, which also accommodates aspects of spirituality. Before developing a model, baseline data is needed, so a broa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c15b5d192fb242abb1cb478476c43616
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.