Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"accountability assessment"'
Autor:
D. Jacques Gandé
Publikováno v:
Revue Gouvernance, Vol 20, Iss 2 (2023)
L’évaluation de l’imputabilité dans la gouvernance collaborative pour déceler d’éventuels déficits est l’une des questions les moins abordées dans la littérature. Dans la présente étude visant à mettre au jour l’état de l’imput
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a974301dba1b4cbeb777b61bfbaf692d
Publikováno v:
Research and Development in Medical Education, Vol 11, Iss 1, Pp 5-5 (2022)
Background: One of the critical needs of governmental agencies and educational institutions is meeting community needs. Organizations and governmental systems that rely on social capital are considered inefficient and vulnerable if they are unable to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ea2574b6cb2c435ca4e7b1d3313c0774
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Cristiano Corsini
The article analyses the validity of the Italian national school tests (“Invalsi”). Taking into account the twofold end assigned to the Invalsi tests, which consists in an accountability (measuring each school effectiveness) and a development (su
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3668::5946705e2ab18e0f14079ab3c84b86d5
https://hdl.handle.net/11590/365922
https://hdl.handle.net/11590/365922
Autor:
Eugene Judson
Publikováno v:
Education Policy Analysis Archives, Vol 20, Iss 0 (2012)
Although only results from mathematics and reading assessments are required to be used when Adequate Yearly Progress (AYP) of schools is calculated, some states have elected to include science achievement results either in their AYP calculations or a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4eadc46598d8485b8ee4c95aee338544
Autor:
Saunders, Keith1 keith.saunders@canterbury.ac.uk
Publikováno v:
British Journal of Educational Technology. Sep2011, Vol. 42 Issue 5, pE111-E112. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
World Bank
From October 16 to 26, 2010, a World Bank team undertook a debt management performance assessment (DeMPA) mission to Sana‘a, Yemen. The objective was to undertake a comprehensive assessment of debt management functions applying the DeMPA tool. The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2456::88a81dfd5636298c9c7d8079a9942644
https://hdl.handle.net/10986/33218
https://hdl.handle.net/10986/33218
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
College English. Nov2017, Vol. 80 Issue 2, p5-5. 1p.