Zobrazeno 1 - 10
of 244
pro vyhledávání: '"accessible information"'
Publikováno v:
Información, Cultura y Sociedad, Iss 47, Pp 125-137 (2022)
Se describen los servicios y recursos de información en formatos accesibles ofrecidos por el Sistema de Bibliotecas de la Universidad Católica de Córdoba (UCCb), enmarcados dentro del Plan Estratégico 2020-2024. En este contexto, se presentan alg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ff2eea56a5c49d2b9a71b8d67b8ed08
Autor:
Jacqueline Hinckley, Mark Jayes
Publikováno v:
Frontiers in Rehabilitation Sciences, Vol 4 (2023)
Shared decision-making is a fundamental aspect of person-centered care, and can and should be part of many different aspects of the rehabilitation process. Communication disabilities like aphasia, which affects people's ability to use and understand
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d5d5b4446a38400ca3eb9bd3a7a70ef3
Autor:
Peacock-Brennan, Sinead, Stewart, Kitty, Angier, Rosalind Jayne, Morris, Julian, Rud, Rachel, Byrom, Thomas
Publikováno v:
Tizard Learning Disability Review, 2021, Vol. 26, Issue 3, pp. 121-129.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TLDR-12-2020-0041
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Marcia Lyner-Cleophas, Lizelle Apollis, Ilse Erasmus, Melanie Willems, Latashe Poole, Meagan Minnaar, Pippa Louw
Publikováno v:
Journal of Student Affairs in Africa, Vol 9, Iss 1 (2021)
As reflective practitioners working in disability inclusion, we constantly work with shifting realities concerning our students, who are not a homogenous group. The coronavirus pandemic (Covid‑19) was a reality least expected in 2020, yet we used o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f0ad4c6dcb4f4926b289d9aa9b5b0da2
Publikováno v:
Frontiers in Sociology, Vol 5 (2021)
The present paper will explore the impacts of the recent pandemic crisis on the Italian Deaf community, as a linguistic minority. Recent research has shown that minorities are suffering much more the effects of the pandemia because their lack of acce
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/56baf24e54234ccebb1baa99a7cfc61a