Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"accessible educational environment"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
In an era of rapid evolution in educational technologies, Virtual Labs (V-Labs) have emerged as a promising solution, fundamentally altering how learners engage with scientific concepts and experiments. Despite their potential, ensuring their effecti
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c69112d9be8645fc98a7efa11d83248f
В статье рассматриваются границы современной нейродидактики в инклюзивном образовании студентов с ограниченными возможностями здоро
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3173::e16bde74384cfb7ac3ec3ef673010766
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16330
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/16330
The article deals with urgent aspects of organization of accessible environment in vocational education institutions providing vocational education to persons with special educational needs and disabilities under the conditions of inclusive secondary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3173::645cb1a3937d197efa655ee4b7803bc6
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/13713
http://elar.uspu.ru/handle/uspu/13713
Статья раскрывает актуальные аспекты обеспечения доступной среды в профессиональных образовательных организациях для осуществления
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::77202f87bf1eee2c0d539dcf990e0444
Publikováno v:
Perspektivy Nauki i Obrazovania
The system of Russian school education is moving from a medical understanding of disability to a social one - a model of social inclusion. The purpose of the article: to investigate the contradictions in development and the current state of the acces
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2074badd6509e689345183b5558f1b64
https://hdl.handle.net/10995/90618
https://hdl.handle.net/10995/90618
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.