Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"access to university"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Joaquín García-Estañ
Publikováno v:
MedEdPublish, Vol 7, Iss 4 (2018)
In Spain, and probably around the world, the degree of Medicine is one of the most appreciated studies by the students. Not only the influence of job prospects, better than in other University careers, but also the study of a scientific career with m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/db78c51e7c16423d9506b4ab1e62e0f4
Autor:
Adamu Bappah
Publikováno v:
West African Journal of Open and Flexible Learning, Vol 7, Iss 1 (2018)
The study investigated the admission Practices of the National Open University of Nigeria (NOUN) in addressing the challenges of access, gender equity and promotion of federal character principle. The study population comprised 1425 academic and non-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b96c8ab6041445bbe5a637c6a25032e
Autor:
鄭英耀 Ying-Yao Cheng, 方德隆 Der-Long Fang, 莊勝義 Sheng-Yih Chuang, 陳利銘 Li-Ming Chen, 劉敏如 Min-Ju Liu
Publikováno v:
Journal of Research in Education Sciences, Vol 60, Iss 4, Pp 1-19 (2015)
經濟弱勢學生可能會因個人家庭或經濟因素而被排除於高等教育之外,使得以教育來促動社會流動的功能大打折扣。本研究目的在探討臺灣及國際上對大學經濟弱勢學生的入學及就學扶助措
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5329e72ffa434da58d913436cab5085d
OAUNI: Entwicklung und Einflussfaktoren des Open-Access-Publizierens an Universitäten in Deutschland
Presentation held on the Open Access Days in Bern, September 19th, 2022, workshop 'Open Access analysis for the practice'. It introduces into explanatory models on differences of the uptake of journal-based OA in the German university landscape. 
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0c35af6faaa1b3e6ebb83649ecbe0d39
Autor:
Malz, Angela
Jahresbericht der Universitätsbibliothek Chemnitz und des Universitätsarchivs- Berichtsjahr 2015
Annual report of the University Library of Chemnitz and the University Archive in 2015
Annual report of the University Library of Chemnitz and the University Archive in 2015
Autor:
Fernando Luís Machado, António Firmino da Costa, Rosario Mauritti, Susana da Cruz Martins, José Luís Casanova, João Ferreira de Almeida
Publikováno v:
Revista Crítica de Ciências Sociais, Vol 66, Pp 45-80 (2003)
Given the importance of schooling/edu-cation in the configuration of contem-porary social inequalities, the authors analyze the unequal probabilities of access to university based on the results of a recent survey of a representative sample of Portug
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d46ced2c02f48d290cb2ab5f86408ef