Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"acceleration structure"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Şahıstan, Alper
Cataloged from PDF version of article. Thesis (Master's): Bilkent University, Department of Computer Engineering, İhsan Doğramacı Bilkent University, 2022. Includes bibliographical references (leaves 43-51). Computational fluid dynamic simulations
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3533::71e15e3407813984cd8a71bd0776761b
https://hdl.handle.net/11693/110438
https://hdl.handle.net/11693/110438
Autor:
Aman, Aytek
Cataloged from PDF version of article. Thesis (Ph.D.): Bilkent University, Department of Computer Engineering, İhsan Doğramacı Bilkent University, 2022. Includes bibliographical references (leaves 64-75). We propose compact and efficient tetrahedr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3533::0149791044ceb38d8354c82735c33011
https://hdl.handle.net/11693/110426
https://hdl.handle.net/11693/110426
Publikováno v:
Computer Animation and Virtual Worlds
We describe a hybrid acceleration structure for ray tracing. The hybrid structure is a Bounding Volume Hierarchy (BVH) where the leaf nodes are tetrahedralized for a decent ray-surface intersection performance. We use the hybrid acceleration structur
Autor:
Demirci, Serkan
Cataloged from PDF version of article. Thesis (M.S.): Bilkent University, Department of Computer Engineering, İhsan Doğramacı Bilkent University, 2020. Includes bibliographical references (leaves 45-49). The computational cost of the ray-tracing m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3533::454ce3165ba85cb1c5a857063f71f19e
https://hdl.handle.net/11693/54842
https://hdl.handle.net/11693/54842
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kivi, Petrus
State of the art scanning and capturing devices are able to produce surface point cloud models of a wide range of real world objects. The visualization and rendering of enormous point clouds with millions or billions of points is demanding. VR- and A
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4853::de47e46dec679f3d342920da438f61e1
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/117953
https://trepo.tuni.fi/handle/10024/117953
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.