Zobrazeno 1 - 10
of 703
pro vyhledávání: '"academic support systems"'
Autor:
Angelo Fynn, Herman Janse van Vuuren
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 35, Iss 1 (2018)
This paper investigates the role played by the non-academic support systems that students can access during their master’s journey within the Open, Distance and e-Learning context. In defining support, this paper draws on the theory of connectivism
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cceb537cdc10493090db58294e1f63a7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interchange. 51:137-156
The study sought to establish what academic support programmes, policies and systems were in place to support first entering students who were at risk of not succeeding with their studies at a historically disadvantaged rural based South African Univ
Autor:
Anna-Marie Pelser
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2024)
Doctoral education in Africa is a rigorous journey that demands unwavering commitment from both students and mentors. It involves original research aimed at contributing new knowledge to the academic realm, making it a formidable scholarly pursuit. T
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/245aed41e0fd493d800e1f05599a197e
Autor:
Casey Cockrell, Kyna Shelley
Publikováno v:
Journal of College Student Retention: Research, Theory & Practice; Oct2010, Vol. 12 Issue 4, p469-484, 16p
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Almon, Luke
This study explored the relationship between a National Math and Science Initiative (NMSI) College Readiness Program (CRP) Grant and student achievement outcomes in Advanced Placement (AP) courses and on AP Exams in four Alaska high schools. A logist
Externí odkaz:
http://pqdtopen.proquest.com/#viewpdf?dispub=10979305
Autor:
Angelo Fynn, Herman Janse van Vuuren
Publikováno v:
Perspectives in Education. 35
This paper investigates the role played by the non-academic support systems that students can access during their master’s journey within the Open, Distance and e-Learning context. In defining support, this paper draws on the theory of connectivism