Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"academic self-concepts"'
Autor:
Margaret L. Signorella, Lynn S. Liben
Publikováno v:
Journal of Intelligence, Vol 12, Iss 7, p 63 (2024)
Gender gaps in spatial skills—a domain relevant to STEM jobs—have been hypothesized to contribute to women’s underrepresentation in STEM fields. To study emerging adults’ beliefs about skill sets and jobs, we asked college students (N = 300)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/833a0b3516dd48b2a65169dc5777139a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
EDUCATION AND SCIENCE; Cilt 46, Sayı 206 (2021)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 46, Sayı 206 (2021)
EĞİTİM VE BİLİM; Cilt 46, Sayı 206 (2021)
According to the big-fish-little-pond effect (BFLPE), equally able students would have lower academic self-concepts in high-ability settings than those who attend low- or mixed-ability settings. This study was an investigation of the BFLPE on math an
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hülya Pehlivan, Pınar Köseoğlu
Publikováno v:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. 46:944-949
The aim of the study is to analyse the science high schoolers’ attitudes towards biology and their academic self-concepts in relation to (a) maternal educational background, (b) maternal employment status, (c) paternal educational background, (d) p