Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"academic scholarship"'
Autor:
Mayse, Ariel Evan1
Publikováno v:
Journal of Religion. Apr2023, Vol. 103 Issue 2, p236-240. 5p.
Autor:
Марія Култаєва, Надія Григорова
Publikováno v:
Філософія освіти, Vol 29, Iss 2, Pp 8-26 (2024)
The article with allusions on Nietzsche’s provocation about history lessons proposes an interdisciplinary approach to academic scholarship considered as a special cultural and organizational form of advanced studies aimed at professional developmen
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/627d61790da8428c839eb79a83662035
Autor:
Arne Böker
Publikováno v:
Social Inclusion, Vol 9, Iss 3, Pp 337-346 (2021)
Research on gifted education demonstrates how these programs contribute globally to the reproduction of social inequalities. Despite these findings, gifted education has been remarkably successful in the 21st century. However, the need to equate the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3f7f5470d9ef414985076196b072e1ee
Autor:
Steele, Brent J.1
Publikováno v:
Political Science Quarterly (Oxford University Press / USA). Dec2020, Vol. 135 Issue 4, p739-741. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Böker, Arne
Publikováno v:
Social Inclusion, 9, 3, 337-346, Education, Politics, Inequalities: Current Dynamics and Perspectives
Research on gifted education demonstrates how these programs contribute globally to the reproduction of social inequalities. Despite these findings, gifted education has been remarkably successful in the 21st century. However, the need to equate the
Externí odkaz:
https://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/78486
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John Hamilton
Publikováno v:
Student Success, Vol 7, Iss 2, Pp 43-49 (2016)
The requirement for commencing higher education students to apply principles of attribution in their early academic writing frequently creates frustration both for students and academic teaching staff. Teachers often provide information on the necess
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/043e0f4b8eb544dc969d1f0503737ab3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Halliki Harro-Loit
Publikováno v:
Media and Communication, Vol 3, Iss 4, Pp 5-14 (2015)
The aim of this exploratory study is to develop the concept of the actor approach and journalism culture by adding a factor that has been more or less overlooked: academic scholarship. The paper also proposes to use the concept “discursive institut
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/94274114ed2648dab447c5d4b5d05e8f