Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"academic pathways"'
Publikováno v:
Student Success, Vol 13, Iss 3, Pp 54-62 (2022)
This practice report, framed within transition pedagogy (Kift et al., 2010), seeks to offer suggestions to assist higher education educators and administrators to develop and apply policies to foster student belonging. The authors of this article are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/afc2314757514ceab517e686fd91c6e8
Autor:
Damián Canales Sánchez, Tomás Bautista Godínez, J. Gerardo Moreno Salinas, Manuel García-Minjares, Melchor Sánchez-Mendiola
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 9, Iss 1 (2022)
Graduation rates and students’ academic trajectories can be used to determine universities’ performance and their response to curricular change. Longitudinal follow-up of students’ academic performance offers “natural experiments” to explor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6e4c8dd37c0e43f4814cbbc44882b7b2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kamanzi, Pierre Canisius
Publikováno v:
Educação & Sociedade, Volume: 40, Article number: e0181525, Published: 29 APR 2019
RÉSUMÉ: Cet article vise à examiner dans quelle mesure les jeunes Canadiens d’origine immigrante font usage des parcours linéaires et non linéaires aux études supérieures. Les résultats obtenus à partir des données tirées du fichier publ
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::290a255a0f10935771ded8cdbaebf34d
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0101-73302019000100301&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S0101-73302019000100301&lng=en&tlng=en