Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"academic needs"'
Publikováno v:
Nalans, Vol 9, Iss 17, Pp 198-210 (2021)
This article examined the effectiveness of English-learner (EL)-focused training that led to earning a digital badge in a federally funded program called Micro-credentialing of English Learner Teaching Skills (MELTS). To earn a digital badge, partici
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ef335e0eaa6b4207a3d53d2ec157e3aa
Autor:
Elzain Elkhalefa Elkhder
Publikováno v:
المجلة العربية لضمان جودة التعليم الجامعي, Vol 14, Iss 47, Pp 31-49 (2021)
The research aimed at identifying educational and academic training needs required for faculty members in the College of Education at the University of Khartoum from their point of view, as well as to find out any statistically significant difference
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b88bfd7778a94a1ab507dc7ca9856272
Publikováno v:
Educatia 21 / Education 21. (17):26-39
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=885587
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saquing, Jasmin B.
This qualitative study investigated the experiences of non-formal graduates enrolled in the teacher education program in one of the universities in the Philippines. To understand how can they thrive in the teacher education program in a university, t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1648::c27c38854f8f0c9861c9c7d7dbe81571
https://hdl.handle.net/10481/83384
https://hdl.handle.net/10481/83384
Publikováno v:
Journal of Empirical Research on Human Research Ethics: An International Journal, 2013 Apr 01. 8(2), 110-118.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/10.1525/jer.2013.8.2.110
Publikováno v:
South African Journal of Education, Vol 34, Iss 1, Pp 1-15 (2014)
The study explored Western Cape primary and secondary school learners' experiences regarding the provision and utilization of support services for improving learning. A qualitative interpretive approach was adopted and data gathered through focus gro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7fff5978c91a49a9b9cc40f93ad5a314
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Reema Al-Jurf
Publikováno v:
Journal of Islamic Studies, Vol 6, Iss 1, Pp 67-95 (1994)
The aim of this study was to design an English for specific purposes course for graduate studentsat the Colleges of Arts. Administrative Sciences and Agriculture.King Saud University.based on theiracademic and occupational needs to learn English. A t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/387c2f68cb9148b3a562d47a1c361354
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.