Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"academic experience"'
Autor:
Maria Cutajar
Publikováno v:
Trends in Higher Education, Vol 3, Iss 2, Pp 408-422 (2024)
This paper shares the research results of an explorative study investigating university lectureship experience in a Malta university context. The study aimed to obtain a holistic description of the university academic experience. The qualitative rese
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e9d32745feb447eb0f8c9937ff8fe81
Autor:
Mohammed X. Ntshangase, Hopi Mboweni
Publikováno v:
E-Journal of Humanities, Arts and Social Sciences, Vol 5, Iss 3, Pp 227-235 (2024)
This study sought to critically review and demystify the postgraduate research supervision in South African universities. There is unnecessary discrimination among scholars concerning the certification of lecturers in South African universities. Some
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f364d86d0b6b4761933714189803c0f2
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 15, Pp e35493- (2024)
We used regression analysis to examine the direct and interaction effects of CEO academic experience and CEO duality on digital transformation in order to explain why firms vary in their digital transformation. Data analysis of manufacturing firms li
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78635275761d477c8802d8e1a5b4d5e8
Publikováno v:
Jurnal Ilmiah Lingua Idea, Vol 14, Iss 2, Pp 203-217 (2023)
This study aims to explore the phenomena experienced by Lecturers and Students of the Indonesian Language Education Study Program in online learning during the Covid-19 period. The research method is qualitative with a phenomenological approach. Data
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/655a83fe33a74a4abccf4241b9cf9b55
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Holistic mentoring ecosystems are a comprehensive approach to addressing the diverse needs of students through interconnected support networks. While mentoring has been well-documented in existing literature, more research is needed to determine the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5763f53e24a41b9bebc03eee21d91c6
Autor:
Xu, Peng, Zhang, Zichao
Publikováno v:
Industrial Management & Data Systems, 2023, Vol. 123, Issue 8, pp. 2150-2168.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IMDS-11-2022-0672
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 14 (2023)
To date, there has been little agreement on what important facets should be incorporated in quantitative measures of the academic and social first-year experience. Moreover, such scales are typically developed in academic higher education (HE) contex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/98b3a887d14f4536958d81291565ba11
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.