Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"academic dissemination"'
Publikováno v:
Journal of Data and Information Science, Vol 6, Iss 4, Pp 62-75 (2021)
We attempt to find out whether OA or TA really affects the dissemination of scientific discoveries.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5f4fcb468a5a45ba9bda5c395692eef2
Publikováno v:
Virtual Archaeology Review, Vol 12, Iss 25, Pp 16-41 (2021)
Like other expansive polities, the expansion of the Inca empire across the highlands and lowlands of South America is not only a history of trade and warfare, but also of mesmerizing public performances that yielded new and memorable experiences. Dur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e68be86324314da3aa3c5f27536fb0bf
Publikováno v:
CONICET Digital (CONICET)
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
Virtual Archaeology Review, Vol 12, Iss 25, Pp 16-41 (2021)
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
Virtual Archaeology Review, Vol 12, Iss 25, Pp 16-41 (2021)
[EN] Like other expansive polities, the expansion of the Inca empire across the highlands and lowlands of South America is not only a history of trade and warfare, but also of mesmerizing public performances that yielded new and memorable experiences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7d321841b5150800e2cbd4fe12598c21
https://polipapers.upv.es/index.php/var/article/view/15285/14021
https://polipapers.upv.es/index.php/var/article/view/15285/14021
Autor:
Jaime Caiceo Escudero
Publikováno v:
GREDOS. Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
GREDOS: Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
Universidad de Salamanca (USAL)
AULA: Revista de Pedagogía, Vol 27, Pp 147-158 (2021)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
GREDOS: Repositorio Institucional de la Universidad de Salamanca
Universidad de Salamanca (USAL)
AULA: Revista de Pedagogía, Vol 27, Pp 147-158 (2021)
espanolLa Escuela de Educacion de la Pontificia Universidad Catolica de Chile se fundo en 1942 y, a lo largo de su historia, ha tenido 4 revistas de difusion academica; la primera bajo el alero de la Facultad de Filosofia y Letras, que existio hasta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::36ea3d333d2a1daef24b2b647ccb7974
http://hdl.handle.net/10366/146483
http://hdl.handle.net/10366/146483
Autor:
Ferrari, Alejandro Andrés|||0000-0002-8167-3869, Izaguirre, Joaquín Ignacio|||0000-0002-8510-2609, Acuto, Félix Alejandro|||0000-0002-3157-941X
Publikováno v:
RiuNet. Repositorio Institucional de la Universitat Politécnica de Valéncia
instname
instname
[EN] Like other expansive polities, the expansion of the Inca empire across the highlands and lowlands of South America is not only a history of trade and warfare, but also of mesmerizing public performances that yielded new and memorable experiences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::4eb6f88a0044123994fac4fe6550ac8b
http://hdl.handle.net/10251/169555
http://hdl.handle.net/10251/169555
Publikováno v:
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
Repositório Científico de Acesso Aberto de Portugal (RCAAP)
instacron:RCAAP
This article explores the perceptions of Portuguese students enrolled in industrial doctorates, regarding potential conflicts that may arise from their supervision, their research topic and their research outputs. The study uses data collected from f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::8507e9b28d81e62b4e7776fc522792c5
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.