Zobrazeno 1 - 10
of 1 317
pro vyhledávání: '"academic dissemination"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Process evaluation of an academic dissemination and implementation science capacity building program
Autor:
Clare Viglione, Borsika Rabin, Olivia Fang, Laura Sheckter, Gregory A. Aarons, Lauren Brookman-Frazee, Nicole A. Stadnick
Publikováno v:
Journal of Clinical and Translational Science, Vol 7 (2023)
The UC San Diego Altman Clinical and Translational Research Institute Dissemination and Implementation Science Center (DISC) launched in 2020 to provide dissemination and implementation science (DIS) training, technical assistance, community engageme
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9cb0405c5189413c8cb239a72746101f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Let the world listen to your best. The chapter discusses how the podcast can help to make academic research work more visible. Nowadays, professors can carry out a research and disseminate it among the academic community through creation of a podcast
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::527241621696144d72a84cb113e0033e
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-4930-8.ch014
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-4930-8.ch014
Autor:
Qing Ye, Han-mei Hong
Publikováno v:
Journal of Zhejiang University-SCIENCE A. 20:375-379
为了探索学术社交网站对高被引学者的学术传播 的作用, 本研究引入了年度总引文增长率(K) 的概念。基于2017 年9 月13 日到9 月23 日从 ResearchGate(RG)和Scopus 网站获取的数据对 高被引学者的发
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tsung-Yen Chuang, Ming-Shiou Kuo
Publikováno v:
Computers in Human Behavior. 55:16-27
Gamification, an emerging trend of using game mechanisms or elements in non-game contexts for commercial or educational purposes, has been applied in advertisements, competitions and rewards for many years. Although gamification could easily be appli
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.