Zobrazeno 1 - 10
of 1 096
pro vyhledávání: '"academic detailing"'
Autor:
Vera Camões-Costa, Samantha Chakraborty, Fatima Mozaffari, Alexander Collie, Justin Kenardy, Bianca Brijnath, Duncan Mortimer, Joanne Enticott, Michael Kidd, Lyndal Trevena, Sharon Reid, Danielle Mazza
Publikováno v:
Implementation Science Communications, Vol 4, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Background Assessing the fidelity of intervention components enables researchers to make informed judgements about the influence of those components on the observed outcome. The ‘Implementing work-related Mental health guidelines in genera
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2090f1c8007c4d0080c8c50d5c4f1b17
Autor:
Ketil Arne Espnes, Torunn Hatlen Nøst, Marte Handal, Svetlana O. Skurtveit, Harald C. Langaas
Publikováno v:
BMC Primary Care, Vol 24, Iss 1, Pp 1-10 (2023)
Abstract Background One measure to support optimal opioid prescription is academic detailing (AD) with one-to-one visits by trained professionals (academic detailers) to general practitioners (GPs). Objective: To investigate the usefulness of AD visi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b039f6dc56864c808353d7f8305759e7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrea L Monteiro, Mary Smart, Christopher D Saffore, Todd A Lee, Sarette T Tilton, Michael A Fischer, A Simon Pickard
Publikováno v:
Drugs in Context, Vol 11, Pp 1-12 (2022)
Introduction: Academic detailing (AD) is an educational outreach strategy to provide clinicians with current evidence-based information, which has been shown to change prescribing behaviours. The overall effectiveness of AD interventions is associate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23aeeecfce484b7988f0557e05a5cfce
Autor:
Victoria Kulbokas, Kent A Hanson, Mary H Smart, Monika Rao Mandava, Todd A Lee, A Simon Pickard
Publikováno v:
Drugs in Context, Vol 10, Pp 1-20 (2021)
Background: Academic detailing (AD) is a tailored, interactive educational outreach intervention that may improve patient outcomes. Insight into the design of AD interventions and the extent to which they are effective can help inform future AD-based
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5d22dbf1153047748c52eeebabfa62c6
Autor:
Anna R Morgan, Michelle A Hendricks, Sanae El Ibrahimi, Sara E Hallvik, Brigit Hatch, Caitlin Dickinson, Dagan Wright, Michael A Fischer
Publikováno v:
Drugs in Context, Vol 10, Pp 1-8 (2021)
The United States faces an opioid crisis with an unprecedented and increasing death rate from opioid overdose. Successfully reducing the rates of opioid use disorder (OUD) and overdose will require the engagement of frontline clinicians to prescribe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9bcb6305bde845ee84d1d0f151813eca
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.