Zobrazeno 1 - 10
of 31 506
pro vyhledávání: '"academic contexts"'
Autor:
Askari, Hamdollah
Publikováno v:
Reading Matrix: An International Online Journal; Sep2024, Vol. 24 Issue 2, p62-113, 52p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
D. S. Khramchenko
Publikováno v:
Дискурс профессиональной коммуникации, Vol 6, Iss 1, Pp 7-11 (2024)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9bc891754f584665a392fe64db83458a
Autor:
Jörg Müller
Publikováno v:
Sociologica, Vol 17, Iss 2, Pp 125-130 (2023)
This commentary on the collected essays brings into sharper focus some of the key advances, lessons learned but also continued challenges for tackling gender inequality in R&D. Adopting a comparative perspective across countries but also across analy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4ffd3555f4d84ff690831e8c279ca56e
Autor:
Barbara J. Risman
Publikováno v:
Sociologica, Vol 17, Iss 2, Pp 115-123 (2023)
Women are under-represented in science, technology, engineering and math (STEM) disciplines across the globe. For decades this has been recognized as a serious problem, and many governments have funded programs that address the issue. The earliest pr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f4759a52f2294bf5a893f566718620aa
Publikováno v:
Sociologica, Vol 17, Iss 2, Pp 1-15 (2023)
Despite the progress made in recent years, achieving gender equality in academia is still a major challenge. In general, studies have revealed that women progress more slowly up the academic ladder, that they tend not to attain essential leadership r
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e8b8d3cbca47464dac23ca0bcb9b08de
Autor:
Lavoué, Elise, Kazemitabar, Maedeh, Doleck, Tenzin, Lajoie, Susanne P., Carrillo, Rubiela, Molinari, Gaëlle
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2020 Feb 01. 68(1), 269-292.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48727438
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.