Zobrazeno 1 - 10
of 6 967
pro vyhledávání: '"academic competencies"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fedeli, Emanuele1 emanuele.fedeli@unitn.it, Triventi, Moris1
Publikováno v:
Journal of Ethnic & Migration Studies. Mar2024, Vol. 50 Issue 6, p1508-1529. 22p.
Autor:
Luesia, Juan F., Benítez, Isabel, Company-Córdoba, Rosalba, Gómez-Gómez, Irene, Sánchez-Martín, Milagrosa
Publikováno v:
In Thinking Skills and Creativity June 2023 48
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
Motor development is an inseparable component of cognitive development. So, to develop the mind, it is necessary to work the body. Therefore, Early Childhood Education curricula and the scientific literature emphasize the need to promote the developm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8411043ba1f14d7fa5fa62555fd9ee69
Autor:
Mah, Dana-Kristin, Ifenthaler, Dirk
Publikováno v:
Journal of Applied Research in Higher Education, 2017, Vol. 9, Issue 4, pp. 630-640.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JARHE-03-2017-0023
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Felix Bittmann
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Academic achievement and educational decisions, which are strongly related to primary and secondary effects, are the two main drivers behind the emergence of social inequality in education. To understand this process in more detail, even before final
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a99d9eb3ff274775b94750ae47cdd0f5
Autor:
Zaky, Hany
Publikováno v:
International Journal of Curriculum Development and Learning Measurement (IJCDLM); March 2024, Vol. 5 Issue: 1 p1-18, 18p
Autor:
Şeno, Fatma Betül
Publikováno v:
International Electronic Journal of Elementary Education; Jan2022, Vol. 14 Issue 3, p283-294, 12p