Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"academic challenges"'
Autor:
Albusaidi, Saud, Wadair, Aslam A.
Publikováno v:
War, Mobility, Displacement and Their Impact on Higher Education
Publikováno v:
Journal on English as a Foreign Language, Vol 14, Iss 2, Pp 726-755 (2024)
Many studies have discussed the challenges faced by international students in English-speaking countries, but little focus on the academic and social challenges in non-English-speaking countries. This study aims to investigate the academic and social
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4c0289cdb65a4f46b38d90bbec086d03
Publikováno v:
Naučno-Pedagogičeskoe Obozrenie, Iss 2, Pp 147-163 (2023)
Интерес к изучению проблем академической адаптации обучающихся с ограниченными возможностями психологического здоровья со стороны ис
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd1336d3365c40bb8abc4c58c08c0f18
Autor:
Cristobal Salinas Jr., Katherine E. Coulson-Johnston, Malik J. Handoush, Maysaa Barakat, Zakia Ilyas, Dominique Graham
Publikováno v:
International Journal of Islamic Educational Psychology, Vol 3, Iss 2, Pp 86-110 (2022)
Muslim students in higher education are affected by the hardships of oppression, discrimination, prejudices, and stereotypes associated with the increasing Islamophobia and xenophobia within the U.S. The current literature on Middle Eastern Muslim me
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70ad947b575c4905b3c82988b4bb3a9f
Autor:
Raisuyah Bhagwan
Publikováno v:
Journal of Student Affairs in Africa, Vol 11, Iss 1 (2023)
Abstract University students were regarded as a vulnerable population, who endured greater levels of mental health problems and financial distress in addition to the academic challenges of transitioning to online learning methodologies during the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/514acec1ea3642ef85c5ef15ef1309f2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Covanni Hohls-du Preez, Ben Marx
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 4, p 419 (2023)
In December 2019, the COVID-19 virus was first detected in Wuhan, Hebei Province, China. On 11 March 2020, the World Health Organisation declared the COVID-19 virus a world pandemic. Even though the physical closure of tertiary institutions had prove
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d2463a7a35b24f0badfe25bd9b5d2564
Autor:
Allyson F. Hadwin, Paweena Sukhawathanakul, Ramin Rostampour, Leslie Michelle Bahena-Olivares
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
The COVID-19 pandemic introduced significant disruptions and challenges to the learning environment for many post-secondary students with many shifting entirely to remote online learning. Barriers to academic success already experienced in traditiona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c6204fc4c454b64b96584833963a806
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.