Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"academic attention"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 10, Iss 4, Pp e25947- (2024)
Secondary vocational education (SVE) is responsible for cultivating talents with moral and technical skills, receiving widespread attention from scholars and the public. Studying the two attentions can broaden the research perspectives and promote th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/552b7df574964038897421e25d885a50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sahagun, Ma. Janice J. Gumasing, Iris Samantha V. Dela Cruz, Dean Angelo A. Piñon, Hedy Nicolaison M. Rebong, Daniel Luis P.
Publikováno v:
Sustainability; Volume 15; Issue 12; Pages: 9202
Since the COVID-19 pandemic, the world has experienced a shift in education, forcing students to transition from traditional face-to-face classes to distance learning. Students found these adjustments challenging, thus affecting their academic perfor
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Agut Gago, Olga
Publikováno v:
Agut Gago, Olga. Centre d'Educació Especial Auxilia. Un model d'atenció acadèmica domiciliària. En: TS nova: trabajo social y servicios sociales, 2011, No. 4: 73-80
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
RODERIC. Repositorio Institucional de la Universitat de Valéncia
instname
This article describes a pioneering experience in education - Auxilia Centre for Special Education. This centre provides continuity for the education of children affected by physical disabilities, chronic illness or psychiatric illness and who, becau
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::73f7c5061b03d7c09cfb4ec6eae20d66
http://hdl.handle.net/10550/32944
http://hdl.handle.net/10550/32944
Autor:
Kulesza, Krista
Dissertation (Ph.D) -- University of Texas Southwestern Medical Center at Dallas, 2006.
Vita. Bibliography: pp. 192-222.
Vita. Bibliography: pp. 192-222.