Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"academic and professional communication"'
Publikováno v:
Ibérica, Vol 25, Pp 107-126 (2013)
The explicit use of metaphor in the EFL classroom has been documented to enhance the communicative skills of learners (Cameron & Low, 1999; Cortazzi & Jin, 1999; Low, 1999; Littlemore & Low, 2006). ESP learners with a technical background, however, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1f48ef890d1540ac81b16c71a9b2e9e6
Publikováno v:
UPCommons. Portal del coneixement obert de la UPC
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Recently there has been a trend towards English-medium instruction (EMI) with increasing numbers of programs taught in English (Wächter & Maiworm, 2014). At the same time, there has been a long tradition of ESP courses aiming at preparing students f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9f4849f94a67b24f6323a286527d1eeb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Redalyc
The Lens
Ibérica, Vol 25, Pp 107-126 (2013)
The Lens
Ibérica, Vol 25, Pp 107-126 (2013)
The explicit use of metaphor in the EFL classroom has been documented to enhance the communicative skills of learners (Cameron & Low, 1999; Cortazzi & Jin, 1999; Low, 1999; Littlemore & Low, 2006). ESP learners with a technical background, however, a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c42c3f8ca68afc81432f26547b2a30d8
https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=287026237006
https://www.redalyc.org/articulo.oa?id=287026237006